اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

ایلان ماسک: توییتر (ایکس کنونی) احتمالا از همه کاربران هزینه اشتراک دریافت کند

  • کد خبر: ۱۸۵۰۹۲
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
ایلان ماسک: توییتر (ایکس کنونی) احتمالا از همه کاربران هزینه اشتراک دریافت کند
ایلان ماسک گفته است که پلتفرم ایکس (X)، که قبلاً با نام توییتر شناخته می‌شد، به زودی از همه کاربران برای دسترسی به این پلتفرم هزینه دریافت می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز - ایلان ماسک، مالک شرکت ایکس، گفته است که با پولی کردن توییتر ربات‌ها را که به مشکلی برای او تبدیل شده‌اند، دفع می‌کند.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و ثروتمندترین فرد جهان، گفته است که X قرار است پایگاه کاربران خود را پولی کند. در حال‌حاضر، توییتر فقط برای سرویس اشتراک X Premium از کاربران هزینه دریافت می‌کند. این سرویس مزایایی مانند تیک آبی را ارائه می‌دهد و در آمریکا ماهانه ۱۱ دلار و در بریتانیا ۱۱ پوند هزینه دارد.

ماسک گفت: «ما به این سمت حرکت می‌کنیم که برای استفاده از سیستم هزینه ماهانه کمی دریافت کنیم.»

ماسک با بیان اینکه راه‌اندازی ربات‌ها «کسری از یک پنی» هزینه دارد، گفته است که افزایش هزینه یک حساب به «چند دلار یا چنین‌چیزی» می‌تواند اپراتور‌های نرم‌افزاری را از کار بیاندازد. وی افزوده است: «همچنین، هربار که یک سازنده ربات بخواهد ربات دیگری بسازد، به روش پرداخت جدیدی نیاز دارد.»

ماسک که سابقه صحبت‌های بداهه و بدون فکر را دارد، تأیید نکرد که آیا X قطعا سیاست پولی‌شدن را پیش خواهد برد یا خیر.

ماسک همچنین گفته است که ایکس ۵۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد که در روز تا ۲۰۰ میلیون پست تولید می‌کنند. پیش از این، این پلتفرم پایگاه کاربران خود را با روشی متفاوت اندازه‌گیری کرده بود، کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد، که قبل از خرید ماسک در اکتبر ۲۰۲۲، ۲۳۸ میلیون نفر بود.

ماسک در حالی که پلتفرم ایکس با کاهش شدید تبلیغات (منبع اصلی درآمدش) مبارزه می‌کند، احتمال ایجاد یک دیوار پرداخت را افزایش داده است. ماسک گفته است که بایکوت شرکت‌های تبلیغاتی، به دلیل نگرانی‌ها درباره مدیریت او بر این پلتفرم، باعث شده درآمد تبلیغات تا ۶۰ درصد کاهش یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->